[O1] Prośba o ocene logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tank102
    Drive
    • 2008
    • 63

    [O1] Prośba o ocene logów

    luk4sz, czy auto miało robiony jakiś mod na mapach? Bo jeśli tak, to masz błędy w prawidłowej komunikacji magistrali CAN, które mogą wynikać z moda. .
    Diesel, diesel uber alle!
  • chimek11
    Rider
    • 2007
    • 482

    #2
    [O1] Prośba o ocene logów

    witam,

    zrobiłem dzisiaj koledze klubowemu kilka logów

    co prawda nie octavia tylko leon asv.




    proszę szanowne grono o ocene

    auto wpada co jakis czas w notlaufa.

    pozdrawiam

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      geometria i gruszka do sprwdzenia bo jeno z nich sie zacina .
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • chimek11
        Rider
        • 2007
        • 482

        #4
        geometria była robiona.

        w tym przypadku może być uszkodzony ktoryś wężyk?

        nie za bardzo podobał mi sie ten najdłuższy od turbiny.

        Komentarz

        • german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          jest małe prawdopodobiensto ze powodem przeładowania jest wezyk ale wymiana to nie sa duze pieniadze .predzej bym obstawiał ze gruszka sie zacina .
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz

          • przemik
            RS
            • 2012
            • 1610

            #6
            Uszkodzony wezyk powodował by raczej niedoładowanie, ale sprawdzic nie zaszkodzi.
            Wykonaj log 011 Basic Settings bedzie widac jak gruszka pracuje i cały uklad podcisnienia.
            Przemek
            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
            80 B3 Limo 1.6 TD SB

            Komentarz

            • chimek11
              Rider
              • 2007
              • 482

              #7
              możesz podpowiedzieć jak zrobić tego loga 011 basic setting?

              nie wiem za bardzo o co chodzi.

              Komentarz

              • rOBERTO795
                RS
                • 2009
                • 3465
                • Octavia III (5E3)
                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                #8
                grupa 11 i na dole w lewym rogu basic settings potem log i przez ok 50 sekund loguj.
                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                Komentarz

                • chimek11
                  Rider
                  • 2007
                  • 482

                  #9
                  dobrze,
                  a co z prędkością jest jakaś zalecana, który bieg?

                  Komentarz

                  • pancur
                    Classic
                    • 2012
                    • 8

                    #10
                    O ile mi wiadomo to robisz na postoju ustawiasz w basic settings i logujesz cisnienie powinno zmieniac pomiedzy 960-1040mbar. mozesz tez zobaczyc jak rusza sie sztanga i sluchac czy nie sycza przewody. Druga metoda oceny gruszki to podpinasz pod wezyk strzykawke jak najwieksza z apteki i na wylaczonym silniku mozesz wywolac jej ruch i bedziesz widzial czy nie ciagnie lewego powietrza.

                    Komentarz

                    • chimek11
                      Rider
                      • 2007
                      • 482

                      #11
                      nie wiem czy dobrze zrobiłem ale wklejam te logi z basic setting





                      a także błędy:
                      zapomniałem ostatnio wklepać

                      3 Faults Found:
                      17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
                      P1557 - 35-10 - - - Intermittent
                      17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
                      P1144 - 35-00 - -
                      18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
                      P1654 - 35-00 -
                      _________________

                      Komentarz

                      • przemik
                        RS
                        • 2012
                        • 1610

                        #12
                        Bardzo maly ruch wykonują kierownice VTG.
                        Do sprawdzenia w pierwszej kolejosci grucha.... jesli OK... niestety trzeba bedzie ponownie wyrwac sprezarke do weryfikacji (pierscien) lub czyszczenia.
                        Dla spokojnosci sumienia mozesz podmienic N75 na N18 i powtorzyc logi.
                        Dynamiczne - 011 i 010 oraz 011 Basic Settings.
                        Przemek
                        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                        80 B3 Limo 1.6 TD SB

                        Komentarz

                        • snajper1
                          Classic
                          • 2012
                          • 1

                          #13
                          Witam, temat dotyczy mojego samochodu
                          Dzisiaj sprawdzałem ruch sztangi (ręcznie) praktycznie ruch był nie wyczuwalny..

                          Komentarz

                          Pracuję...